De zorg wordt weer opgeschaald: update 23-4-2020 17:00 (English below)

23 april 2020

In overeenstemming met het advies van de overheid, het RIVM en ZKN zal U-Clinic stapsgewijs de zorg weer gaan opschalen. U kunt bij ons terecht voor dermatologie (huidproblemen), flebologie (spataderen) en proctologie (anale aandoeningen). Al onze filialen zijn weer geopend. Neem contact met ons op om te zien wat we voor u kunnen betekenen.

De medisch specialist beslist of uw behandeling door kunt gaan. Waar mogelijk zullen eerste consulten en controles telefonisch worden afgehandeld.
Bij een bezoek aan de kliniek kunt u onder meer de volgende maatregelen verwachten:
– houdt 1,5 meter afstand
– u krijgt mogelijk een mondkapje en/of andere beschermingsmiddelen uitgereikt
– kom het liefst alleen, maar anders met maximaal 1 persoon naar uw afspraak
– bij klachten: blijf thuis en bel om uw afspraak te verzetten

Als u bij ons ingepland staat voor een behandeling, dan brengen wij u telefonisch op de hoogte van wijzigingen met betrekking tot uw afspraak.
Bel gerust, ook voor het maken van een nieuwe afspraak. Wij zullen u inlichten over de mogelijkheden.

Deze tekst is opgesteld op 23-4-2020 om 17:00. We houden de actualiteit in de gaten en passen onze bedrijfsvoering aan indien nodig.
———–

Following the guidlines of the government, the RIVM and ZKN, U-Clinic will re-introduce healthcare. We are open for all dermatologic (skin), phlebologic (varicose veins) and proctologic (anal problems) care. All our locations are opened, with precautions to reduce the risk of contamination. Please contact us to find out what we can do for you.

The medical professional desides if your treatment can go on as planned. If possible, intakes and check-ups will be dealth with by phone.
If you visit our clinic, we ask you to apply the following rules:
– keep your distance (at least 1.5 m)
– we might offer you protective equipment such as face masks
– please come alone. If that is not possible, limit the number of accompanists to 1.
– if you have any symptoms: stay at home and call us to reschedule.

If you have an appointment with us, we’ll give you a call if anything changes for your appointment. Please give us a call, even if you are a new patient. We’ll inform you about the possibilities.