Klachten

Natuurlijk doen wij ons uiterste best u zo goed mogelijk te helpen. En wat wij doen, doen we altijd in overleg met u. Hierdoor kent U-Clinic een zeer hoog waarderingscijfer van 9.6 bij Zorgkaart Nederland. Toch kan er altijd iets mis gaan. Zorg is geen exacte wetenschap. Maar mochten wij ooit een steekje laten vallen, dan zullen we ons nooit voor de feiten verschuilen. De specialist is van start tot finish bij u en neemt ook de volle verantwoordelijkheid. U kunt met uw klachten dan ook altijd bij hem of haar terecht en u kunt er zeker van zijn dat wij u serieus nemen. Sterker, of ze nu serieus of triviaal zijn, wij willen gráág dat u uw ongenoegens met ons deelt. Dat is namelijk een prima manier om steeds beter te worden.

Wat doet u met uw klacht?

Het liefst hebben wij dat u gewoon met uw klachten naar degene toe stapt die het betreft. Of naar uw behandelend arts. Vindt u dit ongemakkelijk, stuur dan uw helder omschreven klacht naar onze klachtenfunctionaris via klacht@u-clinic.nl. In het onwaarschijnlijke geval dat we er samen niet uitkomen, kunt u vervolgens uw klacht schriftelijk indienen bij een onafhankelijke klachtencommissie:

Stichting Geschillen Commissie
Postbus 90600
2509 LP Den Haag