Afspraak wijzigen of afzeggen
Bij U-Clinic kennen we nauwelijks wachttijden. We doen dan ook ons best om zo spoedig mogelijk een afspraak voor je in te kunnen plannen. Helaas komt het ook voor dat mensen wegblijven op een afspraak. Dit is vervelend voor ons, en voor jou als patiënt. Wij kunnen onze tijd niet efficiënt inzetten, wachttijden lopen onnodig op en zorgkosten verhogen. Om dit tegen te gaan berekent U-Clinic deze kosten door aan de patiënten die wegblijven.
Wat betekent dit voor jou?
Als je het niet redt om naar je afspraak te komen, ontvangen wij graag 24 uur van tevoren een melding. Als je te laat of helemaal niet afzegt, dan brengen we een deel van de kosten in rekening. Dit no-show-tarief moet je zelf betalen en kan niet gedeclareerd worden bij jouw zorgverzekeraar.
Het afzeggen van een afspraak kan via e-mail: info@u-clinic.nl of telefonisch via ons algemene nummer 085 – 022 0580 van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 17:00 uur.