Samenwerking

Een mens is geen machine. Het succes van uw behandeling hangt mede af van uw eigen kennis en motivatie. Daarom is het belangrijk dat u een actieve rol neemt in het hele proces. De arts zal u alles uitleggen, zodat u precies weet wat u vóór, tijdens en na de behandeling kunt doen om uw kans op succes te vergroten. Hoe meer u weet en begrijpt over de ingreep en de invloed van uw eigen handelen, des te sneller u zult genezen. Wij noemen dat ‘co-creatie’. We doen het samen.

Kosten en vergoedingen

U-Clinic is een officieel erkende kliniek. Het eerste consult wordt standaard vergoed door de verzekeraar. Wel kan het zijn dat u een eigen risico moet betalen. Dat hangt af van uw polisvoorwaarden. U kunt hierover tijdens uw eerste telefoontje even overleggen met onze goed opgeleide en ervaren assistenten. De vergoeding van de behandeling hangt af van de aard en de ernst van uw klacht. Met name meer esthetische behandelingen worden niet altijd vergoed. De specialist kan dit prima inschatten tijdens het eerste consult. U weet dus precies waar u aan toe bent. Zie voor meer details ook de pagina Kosten en Vergoedingen.

Aangenaam kennis te maken

De aanleiding van een kennismaking met U-Clinic is maar zelden aangenaam. U komt immers bij ons omdat u ergens last van hebt. Wij zijn gespecialiseerd in de behandeling van tamelijk intieme, persoonlijke klachten: spataderen, aambeien, ongewenste beharing, overmatig zweten en huidziekten. Naast de lichamelijke problemen is er ook een belangrijke psychische component. Onze complete organisatie is erop ingericht om te zorgen dat u zich direct begrepen, veilig en op uw gemak voelt.

Persoonlijke aanpak

Al direct bij uw eerste consult zult u merken dat het bij ons vooral om ú draait. Het gewone ziekenhuis stuurt op efficiency. Daar doen assistenten een groot deel van de intake en mag de specialist zelf maximaal 10 minuten besteden aan het eerste klantencontact. Bij U-Clinic trekken we maar liefst tot een half uur voor u uit. Tijdens dit half uur heeft u een ontspannen gesprek met de behandelend specialist zélf. Hij of zij neemt alle tijd om uw klachten te bespreken en kan als het goed is al direct een diagnose stellen. Vervolgens bespreekt de specialist de mogelijke behandelingen en neemt u samen de beslissing over de juiste aanpak. Soms is het zelfs mogelijk om uw klacht meteen ter plekke te behandelen. Ook dat gebeurt dan in goed overleg.

Stap over die drempel!

Hebt u last van een aandoening die valt binnen onze specialismen? Blijf niet met uw klachten lopen. Vertrouw op de persoonlijke, discrete en professionele aanpak van onze medewerkers. Zet de stap. Neem nú contact op voor een eerste afspraak. U krijgt er geen spijt van. Zoals u ook kunt lezen uit de ervaringen van patiënten die al eerder kennis maakten met de kwaliteit van U-Clinic.

Onze missie

Tevredenheid als prioriteit door persoonlijke zorg door de beste medisch specialisten! U-Clinic levert de beste medisch gespecialiseerde zorg op het gebied van dermatologie, flebologie en proctologie en huidtherapie (op een discrete en snelle wijze in een aangename setting met een warm onthaal.

Onze ambitie

We zijn professionals die ervan overtuigd zijn dat ze de beste gespecialiseerde zorg leveren op het gebied van dermatologie, flebologie en proctologieen huidtherapie. Dit willen we bereikbaar maken voor een groot publiek zodat iedereen op een laagdrempelige, discrete, veilige en snelle wijze behandeld kan worden in een aangename setting. Daarom breiden we onze netwerkorganisatie verder uit met kleinschalige klinieken die we integreren in ons bestaande structuur. We claimen onze positie in de markt met technologische, medische en organisatorische innovatie waarbij U als patiënt altijd centraal staat.

Onze visie

Bij ons gaat het om U. De hele zorg wordt georganiseerd rondom U als patiënt, waarbij patiëntveiligheid en -tevredenheid voorop staan. Iedereen bij U-Clinic kent de patiënt, van de receptionist tot en met de specialist. Iedereen in onze organisatie is even belangrijk. Onze innovaties zijn patiëntgericht. Ze ontstaan op de werkvloer omdat we onze klant kennen als geen ander.

Onze strategie

Onze focus ligt op customer intimacy: kwaliteit, veiligheid en tevredenheid voor U als patiënt. Daarom geloven wij in een duurzame klantrelatie en zijn wij oprecht in U geïnteresseerd. Bij de groei van onze organisatie ligt de uitdaging in het waarborgen van operational excellence, terwijl het hoge niveau van customer intimacy gegarandeerd blijft.

We onderscheiden ons door persoonlijke en transparante communicatie waarin patiëntveiligheid en –tevredenheid centraal staan. Hierbij gaan we de dialoog aan met U via sociale en digitale media. Met de inzet van eHealth willen we U als klant nog beter bedienen. Hierbij ligt de nadruk op keuzevrijheid.

ONZE KERNWAARDEN

Excellent

U-Clinic zorgt voor de best mogelijke ervaring voor de patiënt door de beste mensen.

Flexibel

U kan steeds bij ons terecht zonder wachttijden, zonder beslommeringen met de zorgverzekeraar voor de nieuwste technieken.

Persoonlijk

Discreet gedurende het hele traject, steeds dezelfde arts, een vertrouwensband met de behandelaar in een aangename platte organisatie.

Vrijheid

Keuzevrijheid, balans lichaam en geest, vrijheid teruggeven, uit de schaamte halen, aangename setting, ‘boutique’ gevoel.

U-Clinic locaties

U-Clinic Amstelveen
Asserring 184A
1187 KL Amstelveen
routeplanner

> dermatologie
> flebologie
> proctologie

U-Clinic Amsterdam
Haarlemmerweg 25A
1051 KN Amsterdam
routeplanner

> dermatologie
> flebologie
> proctologie

U-Clinic Bussum
Olmenlaan 159
1404 DE Bussum
routeplanner

> flebologie
> proctologie

U-Clinic Hattem
Eikenlaan 15
8051 BD Hattem
routeplanner

> flebologie
> proctologie

Algemene contactgegevens
Tel: 085 - 022 0580
E-mail: info@u-clinic.nl
Bekijk de >kaart<

Openingstijden
ma t/m vrij 09:00 - 17:00 u
Avondpoli op afspraak

© 2022 U-Clinic    |    webdesign by iWeb     |